SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wszystko, co ważne, dzieje się w Polsce” w kampanii Wirtualnej Polski (wideo)

Nową identyfikację wizualną i stronę główną Wirtualnej Polski wspiera wizerunkowa kampania reklamowa pod hasłem „Wszystko, co ważne, dzieje się w Polsce. W Wirtualnej Polsce”. Akcję wspólnie z wydawcą portalu przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa i ZenithOptimedia Group.

Reklamy Wirtualnej Polski przekonują, że portal ten daje użytkownikom ciągły dostęp do aktualnych informacji z kraju i ze świata. W efekcie wydarzenia te w pewien sposób rozgrywają się także na WP.pl.

Kampania nawiązuje do najważniejszych bieżących informacji, a reklamy są oparte na odważnych tezach i przykuwających uwagę zdjęcia, co ma odzwierciedlać nową odsłonę strony głównej WP.pl, zdominowaną przez moduły graficzne.

Grupa docelowa akcji to osoby w wieku 25-49 lat. Działania zaczęły się w weekend od odsłony taserowej. Obejmują telewizję (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat, Ale Kino+, TV Puls, Polonia 1), radio (m.in. Radio ZET, RMF FM, Polskie Radio, Radio Eska, Radio Wawa), prasę (dzienniki, tygodniki, miesięczniki), kina (Helios, CinemCity, Multikino) oraz internet (oprócz stron Grupy Wirtualna Polska - Ipla, VoD TVP, Facebook, YouTube, Google, Gadu-Gadu.pl).

Budżet akcji wynosi 18 mln zł, z czego 4 mln zł to wydatki gotówkowe, a 14 mln zł - świadczenia barterowe.

Na początku przyszłego roku planowana jest druga odsłona kampanii, mająca bardziej produktowy charakter - będą w niej prezentowane najważniejsze serwisy i sekcje tematyczne Wirtualnej Polski.

Koncepcją kampanii i kreacją reklam zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group wspólnie z zespołem marketingu i komunikacji Grupy WP.

W maju br. portal WP.pl odwiedziło 11,52 mln internautów (real users), którzy wykonali 1,93 mld odsłon, a każdy spędził w nim średnio 5 godzin i 28:32 minuty (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Dołącz do dyskusji: „Wszystko, co ważne, dzieje się w Polsce” w kampanii Wirtualnej Polski (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
luk
BEZNADZIEJA! DNO I GRUBA WARSTWA MUŁU! SAMI NIECH SOBIE WCHODZA NA TA KOSZMARNA STRONE!!!
odpowiedź
User
piechu
co to za muzyka w tle?
odpowiedź
User
Proszę
SAIL - AWOLNATION
odpowiedź