SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

WWF Polska wybiera Starcom za Lowe Media i Universal McCann

Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego fundacji WWF Polska. Poprzednio zajmowały się tym Lowe Media i Universal McCann.

- Wybierając Starcom na naszego partnera, kierowaliśmy się przede wszystkim oceną strategii i taktyki rozwiązań buyingowych oraz atrakcyjnością warunków kosztowych współpracy - tłumaczy Magdalena Florczak, specjalista ds. marketingu i fundraisingu w WWF Polska.

W przetargu brały jeszcze udział domy mediowe Universal McCann, Media Group i Media Concept.

W pierwszym etapie współpraca Starcomu z WWF Polska dotyczyć będzie przede wszystkim planowania i zakupu kampanii telewizyjnych, niewykluczona jest też wspólna realizacja działań w mediach interaktywnych.

Nie podano, na jak długo została podpisana umowa.

Dołącz do dyskusji: WWF Polska wybiera Starcom za Lowe Media i Universal McCann

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl