SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wyborcza.biz - nowy ekonomiczny serwis Agory

W internecie pojawił się portal Wyborcza.biz, nowy serwis ekonomiczny Agory.

Na stronie można oglądać m.in. nagrania realizowane w studiu telewizyjnym Agory oraz komentarze wideo do bieżących wydarzeń i artykułów. Uzupełniają je blogi dziennikarzy serwisu Wyborcza.biz oraz ekonomistów, analityków giełdowych i menedżerów firm.

Zespół serwisu Wyborcza.biz tworzy 33-osobowy zespół składający się z dziennikarzy działu gospodarczego "Gazety Wyborczej" oraz dziennikarzy i wydawców serwisów ekonomicznych portalu Gazeta.pl.

- Zaskakująco szybko udało nam się połączyć dwa odrębne organizmy w jeden sprawny zespół - mówi Paweł Ławiński, zastępca redaktora naczelnego "Gazety Wyborczej" odpowiadający także za internetowe serwisy biznesowe Agory - Pomysł na osobny serwis ekonomiczny powstał w lutym tego roku, w marcu mieliśmy projekt. Pierwsze efekty współpracy widać było w połowie czerwca. Dla serwisu pracuje również grono specjalistów od rozwoju stron www i ekipa wideo.

Start serwisu Wyborcza.biz wspiera kampania promocyjna obejmująca telewizję (TVN 24, TVN CNBC, Polsat News, Discovery), radio (TOK FM, PR 3, RMF Classic), nośniki reklamy zewnętrznej AMS (billboardy i backlighty), różne formaty reklam internetowych, prasę codzienną ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki) i magazyny (m.in. "Polityka", "National Geographic", "Focus", "Marketing w praktyce", "Harvard Business Review", "Traveller").

Niestandardowe reklamy ukażą się też na nośnikach multimedialnych New Light i w wagonach warszawskiego metra na ekranach CityINFOtv. Kreację kampanii przygotowała agencja Jasieński & Stadnicki Advertising oraz agencja interaktywna Byss, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Dołącz do dyskusji: Wyborcza.biz - nowy ekonomiczny serwis Agory

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl