SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Strój do wideokonferencji w reklamie dań Szamamm w Żabce (wideo)

W nowej reklamie sklepów Żabka promowane są dania gotowe Szamamm. Za obsługę reklamową Żabki odpowiadają agencja PZL i dom mediowy Spark Foundry.

Nowy spot jest utrzymany w konwencji obowiązującej w reklamach Żabki od kilku lat: klienci prowadzą w sklepie zabawne rozmowy ze sprzedawcami. Tym razem sklep odwiedza kobieta, która pracuje zdalnie i spieszy się na spotkanie w formie wideokonferencji. Zdradza to jej strój: jest ubrana formalnie tylko od pasa w górę.

Reklama wspiera promocję cenową dań gotowych Szamamm dostępną dla użytkowników aplikacji mobilnej Żappka.

 

Komunikacja marketingowa Żabki obejmuje przede wszystkim telewizję oraz internet. Za kreację reklam odpowiada agencja PZL, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Spark Foundry.

W całym kraju działa 6,9 tys. sklepów Żabka, prowadzi je 5 tys. franczyzobiorców.

Dołącz do dyskusji: Strój do wideokonferencji w reklamie dań Szamamm w Żabce (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl