SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ZenithOptimedia znów obniża prognozę dla globalnego rynku reklamy

Globalne nakłady na reklamę zmniejszą się w bieżącym roku o 8,5 procenta.

Taką prognozę przedstawił należący do Publicis Groupe dom mediowy ZenithOptimedia, który jeszcze w kwietniu szacował, że tegoroczne wydatki na reklamę spadną w porównaniu z rokiem 2008 o 6,9 procenta.

Jednocześnie agencja podkreśla, że spośród 79 analizowanych przez nią państw, 25 wciąż notuje wzrost. Co prawda większość z nich to małe i młode rynki, ale są wśród nich również Chiny i Indie.

Z kolei na przyszły rok ZenithOptimedia zakłada niewielkie odbicie na światowym rynku reklamy i wzrost na poziomie 1,6 procenta. głównie dzięki zimowym igrzyskom olimpijskim i mistrzostwom świata w piłce nożnej.

Dołącz do dyskusji: ZenithOptimedia znów obniża prognozę dla globalnego rynku reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl