SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Złote Spinacze 2019: rekordowe 331 zgłoszeń

Do siedemnastej edycji konkursu Złote Spinacze wpłynęło łącznie 331 zgłoszeń, najwięcej w historii. Organizatorem konkursu jest Związek Firm Public Relations, patronem medialnym portal Wirtualnemedia.pl.

Organizatorzy otrzymali 331 zgłoszeń w łącznie 33 kategoriach: 18 głównych, 12 sektorowych oraz 3 specjalnych. To o 13 proc. lepszy wynik niż rok wcześniej. Do kategorii głównych wpłynęło 226 zgłoszeń, do kategorii sektorowych 76 zgłoszeń, a do kategorii specjalnych 29 zgłoszeń.

Spośród kategorii głównych największym powodzeniem, tak jak w ubiegłym roku, cieszyła się Kampania społeczna. Kolejnymi najczęściej wybieranymi kategoriami głównymi były: PR produktu oraz Content marketing - branded content.

Wśród kategorii sektorowych najwięcej projektów zgłoszono do kategorii: Finanse, Medycyna i zdrowie, a także NGO i sektor publiczny. Natomiast najchętniej wybieraną kategorią specjalną była kategoria Efektywność.

W tegorocznej edycji nie zostanie uruchomiona kategoria sektorowa Turystyka i rekreacja (brak zgłoszeń).

Od 12 września trwać będzie I etap konkursu, podczas którego 80-osobowe jury pod przewodnictwem Magdaleny Brzezińskiej, senior corporate affairs manager w Grupie Żywiec, oceni wszystkie zgłoszone do konkursu projekty poprzez specjalną platformę do głosowania online. Etap ten zakończy się ogłoszeniem nominacji 9 października br.  

Jury Złotych Spinaczy 2019

Jurorzy będą oceniać projekty w czterech grupach. Pierwsza na czele z Klarą Banaszewską, dyrektor generalną w Grayling Poland, oceni 82 zgłoszenia. O dwa zgłoszenia więcej będzie oceniać grupa pod przewodnictwem Zbigniewa Gajewskiego, partner w Ośrodku dialogu i analiz THINKTANK.

Przewodniczącą grupy trzeciej jest Magdalena Budziszewska, senior marketing & PR manager w Costa Coffee Polska. Oceniać będzie łącznie 81 zgłoszeń. 84 zgłoszenia przypadną ocenie zzwartej grupie, na czele z dr hab. Moniką Kaczmarek – Śliwińską z Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Wszystkich zwycięzców poznamy podczas uroczystej Gali rozdania nagród 6 grudnia 2019 w hotelu Hilton w Warszawie. Celem konkursu Złote Spinacze jest promocja najlepszych praktyk PR-owych i komunikacyjnych, a także zwiększanie profesjonalizmu branży.  

Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

W ubiegłym roku jury Złotych Spinaczy przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrnych oraz 28 Brązowych Spinaczy. Najwięcej statuetek i Tytanowy Spinacz drugi rok z rzędu trafił do agencji Big Picture. Po cztery nagrody przyznano agencjom MSLGROUP i Linkleaders, trzy trafiły do Cohn&Wolfe. Tytułem Gwiazdy PR uhonorowano Jerzego Owsiaka, szefa Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Dołącz do dyskusji: Złote Spinacze 2019: rekordowe 331 zgłoszeń

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl